Tuesday, November 10, 2009

ridiculed

hmm...i shall be brave to blog about this recent song that i like hahaha by yf's idol cyndi wang lol! 暖星...a song from 桃花小妹 which i am currently watching...


城市里 小星星
稀疏的 亮晶晶
太多光 吃掉它们的身影

就像我 爱上你
隐没在 灯海里
你眼中只看繁华的夜景

我的爱藏在你的 背影里
像渺小却坚定的 恒星

天黑的時候 我远远陪着你
再小的闪烁 也努力放光明

当有天我在夜空里面
偶尔被发现 希望我眨眼
能感动你视线 想把小星星
排成爱的图形 为你的天空 点綴一些惊奇
即使像流星一闪而過 寂寞也情愿
不求你看见 只想为你发光 永远

actually, i think 桃花小妹 is quite nice lol i cant believe i said that...and i cant believe that i actually dreamt about 汪东城!gosh...shall not watch too much dramas :D continue to study marine bio!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home